Hasiera - Gatazkarik Gabeko Teknologia - Alboan


ZER DA GATAZKARIK GABEKO TEKNOLOGIA?

Teknologiaren eta indarkeriaren arteko loturak hausteko kanpaina.

“Gatazkarik gabeko teknologia” ALBOAN GKEaren kanpaina bat da, eta haren asmoa da ezagutzera ematea mugikorrek, tabletek eta ordenagailuek Kongoko Errepublika Demokratikoko ekialdeko gerrarekin duten lotura. Era berean, eskura ditugun lankidetza-proposamenak planteatzen dizkigu indarkeria geldiarazten laguntzeko.

Gehiago jakin



ZER EGIN DEZAKET NIK?

GATAZKARIK GABEKO TEKNOLOGIAREN ALDEZ MUGI ZAITEZ

Eman iezaguzu zure helbide elektronikoa martxan jarriko ditugun herri-ekintzen berri izan dezazun –sinadurak biltzea izango da ekintza horietako bat–.

firma2

SINA EZAZU

dona_movil

BIRZIKLA EZAZU ZURE MUGIKORRA

colabora

LAGUNTZA EKONOMIKOA

compartir2

ZABALDU EZAZU KANPAINA

formate

TREBA ZAITEZ


AZKEN BERRIAK

0

Alboan eta Deustuko Unibertsitateak energia-trantsizioei eta meatzaritzari buruzko nazioarteko mintegia antolatu dute

  • On: 08/09/2022
  • By: Eider Mamolar

Datorren irailaren 27an “Zer da bidezko trantsizio energetikoa? ...

0

Klimaren aldeko ekintzak ezin du itxaron

  • On: 09/03/2021
  • By: Eider Mamolar

Xavier Sareak eta Afrika eta Madagaskarreko Jesuiten Batzarrak dei egi ...

1

Gatazkarik gabe, konekta zaitez

  • On: 19/01/2021
  • By: Eider Mamolar

Mugarik Gabeko Ingeniaritza, SETEM eta Alboan erakundeok urteak darama ...

La centralidad de las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) en nuestras sociedades es un hecho indiscutible. Lo era antes de la pandemia de COVID-19, pero en lo que llevamos de año hemos ido constatando esta realidad a diario.  Las medidas de confinamiento adoptadas en los primeros meses de 2020 aceleraron la expansión y consolidación del teletrabajo, el comercio digital y, en general, toda la actividad online. Este giro hacia una sociedad digital es una apuesta de las instituciones que está transformando las organizaciones públicas y privadas, así como nuestra relación con ellas.   La presencia de múltiples canales de información está configurando un ecosistema de información diverso, complejo, en el que a menudo nos sentimos desubicados. Ante el contexto de crisis que enfrentamos,  desde la Campaña Tecnología Libre de Conflicto, consideramos que la información y la participación ciudadana son fundamentales, como un espacio para el empoderamiento social y la construcción de ciudadanía.   Por eso nos preguntamos, ¿de qué manera el uso masivo de las tecnologías de la comunicación está cambiando nuestra manera de relacionarnos en la vida pública? ¿Y en el modo de participar socialmente y en la construcción de ciudadanía? ¿Qué procesos de cambio se están generando en nuestras sociedades impulsados por la digitalización de la vida? 0

II. Online elkarrizketa: Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologiak eta herritartasuna eraikitzea

  • On: 14/12/2020
  • By: Eider Mamolar

Ez dago zalantzarik gure gizarteetan Informazioaren eta Komunikazioare ...